Wiadomości tygodnia

W Rykach dogrywka

Wstępne wyniki niedzielnego głosowania wskazują, że w Rykach odbędzie się druga tura wyborów na burmistrza. ...

czytaj więcej

.

Nasz nRegion w twoim domu!

Chcesz aby Tygodnik Nasz nRegion docierał bezpośrednio do twojego domu?

czytaj więcej

Komunii nie będzie

To już pewne – w tym roku w naszym regionie nie będzie I Komunii Świętej. Zawiedzione ...

czytaj więcej

E-Dęblin E-Dęblin E-Dęblin Reklama E-Ryki
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta

Dęblin, reklama
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta
Reklama
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta
Ryki, reklama, Warowny
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta
E-Ryki, Portal Nowoczesnego Miasta

Czy komercja psuje atmosferę świąt?

Czy wszechobecna komercja – świąteczne reklamy, dekoracje ulic i sklepów – buduje czy psuje atmosferę świąt?

Pani Joanna

Pani JoannaTo wszystko powoduje niepokój i chaos. Za dużo tego, giniemy w tym.

Pan Tomasz - Trudno powiedzieć. Na pewno ta nachalność nie jest zbyt przyjemna, ale na tyle mamy jeszcze rodzinne święta, że mam nadzieje, że ludzie się od tego odcinają.

Pani Barbara

Pani Barbara - Myślę, że nie psuje. Wydaje mi się, ze przez to święta wydają się dłuższe.

Pan Piotr

Pan Piotr - To wszystko jest za wcześnie. Kiedyś ten okres rozpoczynał się tydzień przed świętami. Teraz, gdy wszystko jest tak wydłużone, to wszystko się gdzieś rozmywa. Człowiek nie przeżywa tego tak silnie, jak kiedyś.

Pani Małgorzata - Wydaje mi się, że psuje. Jak ten okres był krótszy, to ludzie bardziej się z niego cieszyli.

Pani Marzena

Pani Marzena - Urok świąt jest popsuty przez tą komercję. Mi to nie przeszkadza, ale dla mnie magia świąt polega na czym innym. Można dostać upominek w małej kwocie, nie trzeba brać specjalnie kredytu, aby przeżyć te święta w cudownej atmosferze.

Pan Mateusz

Pan Mateusz - Myślę, że to niszczy nastrój. Jakby to się zaczynało w połowie grudnia to wszystko byłoby okej, ale gdy od razu po święcie zmarłych pojawiają się choinki w sklepach, to coś jest już nie tak. To czysty marketing.

Pani Marta

Pani Marta - Moim zdaniem psuje. Jest za wcześnie. Co za dużo, to nie zdrowo.

Pan Kamil

Pan Kamil - Myślę, że to raczej sprzyja. Święta na tym nic nie tracą.

Pani Katarzyna

Pani Katarzyna – Faktycznie teraz święta mają wymiar komercyjny z tego względu, że wszędzie jest przesyt tych świąt. Ja osobiście nie przepadam za tym, to wszystko jest sztuczne i przereklamowane. Ludzie wpadają w wir zakupów i promocji, nie ma takiej atmosfery, jak kiedyś.

Pani MagdalenaMyślę, ze jedno i drugie. Nadmierne okazywanie tego rujnuje, ale też podkreśla wagę tych świąt.

Pan Marek

Pan Marek – To sprzyja, jednak na święta czekają wszyscy. To jest po prostu miłe.

Pani MonikaBuduje, ale mnie akurat święta nie kręcą. Dzień jak każdy. Nie traktuję świąt jako wyjątkowy dzień.

MT

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


+ 7 = 8

 Pozostało znaków

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>